Tuesday, September 9, 2008

Minu suvi

Pärast kooliaasta lõppu tuleb alati suvi. Kauaoodatud suvi hakkab ka mõnevõrra ootamatult peale, sest teda on nii kaua oodatud, et kui ta peale hakkab, siis ei oskagi temaga midagi kasulikku teha.

Minu suve esimesed päevad ma lihtsalt käisin sõpradega ringi. Õnneks on olemas maakodu, kus on sugulastega alati tore olla. Minu maakodu asub Lahemaal Vihasoos. Meil on seal jõgi, kus saab ujumas käia, kala püüda ja kummipaadiga sõita.

Ühe kuu pärast läksin reisile Soome. Seal ma kohtasin juhuslikult Aleksit a. klassist. Järgmisena me läksime Ahvenamaale päevitama ja telkima. Peale seda sõitsime laevaga Rootsi, kus elasime sugulaste juures. Pärast Rootsis oldud aega tulime Eestisse tagasi.

Vahepealsel ajal käisime Pärnus uues kohvikus Frens Café.

Kahe nädala pärast läksin Itaaliasse Milanosse. Sealt sõitsime autoga Sveitsi oma tädi pere juurde. Peale seda umbes ühe nädala pärast läksime Itaaliasse tagasi tuttavate juurde.

Suvi algas küll rahulikult, aga reisida sain palju ning näha erinevaid kohti ja inimesi, siis lõppes suvi. Pärast suve hakkab alati kool, siis saab sõpradega kokku.

3 comments:

arles said...

Tere
väga hea!

Inga ajaveeb said...

Paranda kirjandit:
- kirjuta kirjandile sissejuhatus;
- paranda lausestusvead (Minu suvi esimesed päevad; Peale seda; Natuke aega olime seal Eestis vabal ajal);
- asenda kõnekeelsed väljendid (hangisin, campima; igast asju);
- õigekirjavead (1. kuu; a.; lõppuks; 2. nädala; Itaalisse; Itaalisse; Sveitsi; 1. nädala);
- lausete vahel puudub punkt (1. kuu pärast läksin reisile Soome seal ma kohtasin kokkusattumise abil Aleksit a. klassist. Peale seda läksime me Rootsi seal elasime sugulaste juures. Sealt sõitsime autoga Sveitsi oma tädi pere juurde tegime seal igast asju.);
- asenda korduvad sõnad (seal; seda).

Inga ajaveeb said...

Olid väga tubli! Kirjand on väga hea!